Sunday 16 December 2012

Insomnia


Dedicat insomniacilor

M-am trezit transpirata si chinuita de o durere de cap datorata poate multelor ganduri care mi se tot invartejeau prin teasta. M-am uitat la ceas, era 4 noaptea. Am incercat sa ma calmez, m-am invartit in toate partile si pozitiile. Pe la 6 nu mai puteam sta in pat uitandu-ma pe pereti asa ca am decis sa deschid televizorul.

Lumina care a tasnit din tubul catodic m-a orbit timp de 5 minute, apoi am inceput sa ma obisnuiesc. Nimerisem pe un program de teleshopping se pare. Niste doamne prezentau o bustiera revolutionara Aire Bra, usoara ca fulgul si rezistenta ca tancul. Testimonialele altor doamne care folosesc produsul ne asigura ca bustiera e absolut minunata si indispensabila vietii iar la final cele 2 doamne cu zambete de pisici Chesire au atarnat de un balon bustiera care si-a luat zborul de usoara ce era.

M-am amuzat de cretinismul clipului publicitar dar am inceput sa ma gandesc ca nu mi-ar strica o bustiera noua. Nu cu 1699 de Ron cat costa cea din reclama, fireste. Surpriza, teleshopping-ul parca imi citeste gandurile prin televizor si doar in urmatoarele 10 minute pot suna pentru oferta speciala de 3 bustiere zburatoare la pret de una. Fireste in 3 culori diferite, alb, culoarea pielii si neagra. Nu-mi place albul si nici lenjeria de culoarea pielii dar oricum pe dedesubt nu vede nici dracu’ ce porti.

Ma surprind notand numarul in telefon.  Imi spun ca e o tampenie sa cumperi ceva ce nu poti proba oricum si imi alung din cap imaginea bustierelor revolutionare de care doamnele din reclama trag in toate directiile sa ne arate elasticitatea. Ma scol din pat si ma duc la bucatarie sa-mi fac ceai. Capul imi atarna greu si nu l-ar putea urni nici 10 din baloanele alea din reclama.
Ma intorc si imi dau seama ca imi calculez in minte daca au trecut cele 10 minute de oferta speciala. E 6.30 dimineata si pare incredibil ca sun la un numar de teleshopping. Incredibil in ce te transforma o noapte de insomnie si o durere de cap!

Imi raspunde un domn care ma intreaba pentru ce am sunat si apoi ce marime am la bust. Ei dracie, la asta nu ma gandisem. Imi spune ca revine peste o ora, imi lasa timp de masurat adica:P

Ma gandesc ca nu-i voi raspunde si asa scap si de imbecilitatea asta. Oricum nu stiu ce marime am la bust.
Suna mai devreme de o ora si ma ia pe nepregatite asa ca raspund. Am capul tot mai greu de nesomn.
Vorbesc si mi se pare ca visez. Ii spun ca nu ma pot masura.
-Nu aveti un centimetru?
-Nu.
-Atunci ce marime purtati la bluzele mulate?
-Nu port bluze mulate.

Un ranjet imaginar mi se intinde pe fata cand ma gandesc ca probabil devin un client dificil pt. angajatul asta de la hot-line-ul de teleshopping la 7 dimineata. Dar imediat incepe sa-mi para rau punandu-ma empatic in locul lui.
-        Sa zicem M si L. Bustul pe undeva la 90. Imi amintesc ca m-a masurat cineva candva, aveam de fapt peste 90.
-Oricum veti primi o marime un pic mai mare si aveti 2 saptamani de proba vine prompt vocea.

Urmeaza o sectiune chinuitoare in care dictez adresa la care voi primi pachetul iar el probabil cauta pe net codul postal si nu intelege bine numele strazii caci ma tot intrerupe cu ‘’un minut va rog’’ si se aude cate o pauza ciudata. Apoi mi se cer cateva date personale (anul nasterii, profesia) pentru a primi lunar un catalog personalizat. Stabilim ca voi primi coletul in 15 zile, la pretul de doar 195 Ron, incluzand fireste taxele postale.

Apoi domnul de la telefon isi ia avant ca pentru o saritura cu parapanta si se lanseaza in prezentarea unei oferte unice in care doar acum pot cumpara alaturi de bustiere o tigaie revolutionara, cu led rosu care se aprinde cand e focul prea tare, pot avea un cupon de reducere de 400 de Ron pe an si alte avantaje.

Il las sa-si spuna poezia ca sa simta ca si-a facut datoria de bun marketer si apoi ii raspund amuzata:
-Va inteleg demersul de marketing dar nu cumpar lucruri de care nu am nevoie. Am deja o tigaie.

Se pare ca am dezlantuit brusc furia zeului din call-center care tuna asurzitor:
-   Nu intelegeti nimic! Aveti cumva o tigaie anticancerigena? Noua ne pasa de sanatate dar daca nu va pasa treaba dvs!

Peste o zi raspund unui numar necunoscut si o voce feminina placuta imi confirma achizitionarea celor 3 bustiere, data cand coletul va fi livrat si suma finala. Ne multumim reciproc politicos si vocea imi ureaza sanatate.


No comments: